2013. július 4., csütörtök

Prológus

Érdekes az élet. Annyi ember van a világon, és minden egyes ember rejteget titkokat. Káros szenvedélyeknek élnek, és bőrüket mentve találnak ki ártatlannak tűnő hazugságokat, amiket inkább kis füllentésnek szánnak.
Az én elvem, hogy éld az életed amíg az tart. Élvezz ki minden pillanatot, és tedd amit szeretnél. Ahogy minden ember káros szenvedélyeinek él, cigi, alkohol, kábítószerek, kávé -és még oly sok más- én is élek egy olyan dolognak, ami miatt mások elitélnek.
Csakhogy én ezt kicsit sem mondanám károsnak. Az én szenvedélyem a sex.
Az egész 18 éves koromban kezdődőtt. Lassan egy éve.
Most 19 vagyok, és egy buli mániás ,,ribancként" élem életem, aki minden reggel valaki más ágyában ébred. Én sem vagyok valami büszke magamra, de nem tudok ellene tenni. Szenvedélyemmé vált a szex. Eleinte ijesztő volt idegen férfiak ágyában felébredni, de ez kezd szokásossá válni. Ráadásul megtanultam melyik férfi fajtával hogyan bánjak.
Bárkit képes vagyok előbb vagy utóbb-de inkább előbb-levenni a lábáról. Minden csak hozzá állás kérdése. Aki ,,ismer" vagy inkább beszélt velem párszor, az kurvának vagy ribancnak tart, de ez a kis ártatlan hobbiból indult dolog számomra olyan élvezetekkel jár, amelyről képtelen vagyok lemondani. Igen ez vagyok én. Egy lány, akit mindenki elítél, pedig senki nem ismer.
Egy lány, akinek nincsenek barátai, vagy hosszabb kapcsolata. Egy lány aki a futó kalandok királynője.
Egy szexmániás vagyok.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hamar hozzátok az elsőőt!! *---* <33

Boo írta...

Igyekszünk :D Most szekálom hogy szedje már össze magát ˇ-ˇ ~I.*

Török Réka Boróka írta...

Neeeeeeeeeeee. xd *-* Erre most nagyon kíváncsi vagyok. *.* xd <3 Hamar írjátok meg az első fejezetet <33 *--* xd
xx

Boo írta...

Igyekszünk ahogy tudjuk írjuk az alap már megvan :D ~I.*

Unknown írta...

Siesetek már,nagyon várom *____* :D

Boo írta...

Igyekszünk:D ~I.*

Megjegyzés küldése